torsdag 28 juli 2011

Smyg foto...

När jag är inne i jobb- lunken har jag svårt att sova länge på helgmornarna. Det har resten av min familj inget problem med. Så en morgon undrade jag var pojkarna var eftersom jag satt ensam i vardagsrummet och de ofta ligger där i sin klätterställning. Jag hittade dem hos sin djupt sovande husse!
Bokstäverna är Thickers och dymno utskrivna ordet trötta, klippte jag ner för att det inte skulle vara så framträdande. Den stora blomman är Prima och den svarta gardenian har jag hittat i gömmorna. Den har fått lite stickles på sig. Bladen har jag klippt ut ur det beiga pappret som är under kortet, den quillade blomman är gjord av samma papper. Båda är distressade med black sot.
Bakgrundspappret är köpt på Gekås i Ullared! Jag har länge blivit tipsad om dseras scrapbookingavdelning. Jag blev inte alls imponerad men pappers stacken som detta papper kommer ur var fint (och papperna kostade ca 2 kr styck) och så köpte jag lite stickers med rese tema som kommer till användning när alla mina New York bilder ska scrappas...Det ligger 708 bilder och väntar på att skickas iväg.
Underkortet maskade jag och en Karen Marie klipp fjäril fick dölja en kladdig fläck.

4 kommentarer:

  1. Fin layout och härlig bild!!! Bra att få lite egentid så där till underbar scrapping ;)

    SvaraRadera
  2. En ljuvlig fin Lo och underbart dekorerad. kram Nina

    SvaraRadera
  3. Läcker LO och super söta katter :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. JÄttehärlig LO! Gillar att du koncentrerat alla dekorationer runt fotot - mkt snyggt! Det är svårt, tycker jag, att begränsa sig på det viset men du är duktig på det!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!