onsdag 27 juli 2011

Julkort v. 30 nr 6.

Utmaningen fortsätter på Altheas Mix. Denna vecka är det fritt tema! Det passade mig perfekt eftersom jag hittade julpapper på Panduro till halva priset och ett av dem har rådjur på, så då kunde jag använda den söta rådjurs-stämpeln igen, bra va? Alla julpapperna går i någon form av rött och rosa. Ni som följt mig ett tag vet att jag gillar att utmana mig och gå utanför det som är traditionellt så de är perfekta. Mer kommer längre fram! Gardenian i hörnet har jag haft länge. Den har aldrig riktigt hittat en passande plats. Den är ju varken röd eller rosa. Men här var den klockren! Jag brukar inte vara så noga med att allt ska matcha perfekt men det är roligt när man får till den biten också.

2 kommentarer:

  1. Gillar att du har använt ett rådjur på bakgrunden också :)

    SvaraRadera
  2. Så läckert! Jag gillar oxå att skapa lite annorlunda julkort med jämna mellanrum, kul att variera sig.
    kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!