lördag 23 juli 2011

Massa lila.

I somras blev vi inbjudna till 50-års fest till en av mina kollegor och hennes bästa vän. Denna LO visar en av kvällens höjdpunkter, dansbingo! Det var extra kul eftersom jag vann dampriset! Inte för att jag dansar bra utan för att jag bjöd upp som en tok och lyckades hitta de karlar som hade rätt nummer så att jag jag fick en bingorad först. Bilden nere i höger hörn är det tack-kort vi fick. Inuti är det en bild på mig och de vänner vi var där med, vilket är lite kul eftersom jag själv sällan är på bild. Det räcker med att jag vet att det finns en på mig där, den behöver inte synas. Jag finns faktiskt synlig på LOn också, bilden längst upp. Att LOn fick gå i lila var givet eftersom tack-kortet och dansbingobrickan var lila. Jag valde ett enfärgat cardstock som jag maskade med en av Primas stora masker. Jag distressade och mistade svagt.

Bokstäverna är vita thickers med glitter. Jag tyckte att de blev för vita så jag gav dem en omgång med den lila distressen. Det gjorde jag även med Karen Marie klipp fjärilen som egentligen är beige. De små runda bokstavs stickersen kommer från Stickercorner.com. Sedan är det hela prytt med blommor från Prima.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!