fredag 8 juli 2011

Borta bra men hemma bäst!

Semester resan har varit toppen! Vi har varit i skåne och tagit en camping tur runt i Danmark. Vi har sett så mycket fina platser och upplevt natur och små mysiga byar. Desstom har vi prövat våra tålamod med riktigt uselt väder! Nu väntar upp-packning och tvätt...och pyssel hoppas jag. Det beror på vädret så klart. Är det soligt och varmt vill jag vara ute, det blir dessutom väldigt varmt inne då. Glöm inte bort att få en chans att ta hem lite pysselsaker (se nedan). Det var svårt att hitta pysselbutiker i Danmark...jag hittade Panduro...men jag var på Scraproom i Helsningborg, som tyvärr har tagit bort en stor del av scrapsakerna för att ge plats åt en bakavdelning...så paketet är utökat med ett par hemliga saker. Det är 9 dagar kvar!

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Låter som en mysig semester!
    Idag är det riktigt pysselväder men vad jag förstått så är det övergående ;) Det får vi iaf hoppas, det är ju ändå semester :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Låter som en trevlig semester.
    Vaa scrappar dom inte i Danmark ; )

    SvaraRadera
  3. Åh, vad härligt! Jag åker till mina föräldrar i Skåne i början på nästa vecka. En liten dagstur till Helsingör brukar det bli också, men inte heller jag har hittat nåt scrappigt där på andra sidan sundet. Goa smörrebröd har de iallafall! *S*

    Tusen tack för din rara kommentar på min "grej" idag hos Phunnyface!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!