söndag 22 augusti 2010

Mer utmaning!

Hos Craft Your Days Away heter utmaningen With Wings. Ganska öppen utmaning med andra ord. Med inspiration från Sari gav jag mig på ett tri shutter kort. Det var lite pyssligt med vikningen med inte svårt.
Så här ser det ut när det är utvikt. Man får många ytor att dekorera. Här valde jag att ha hälsningen i mitten, men lekte med tanken att låta den löpa runt på de fyra mindre ytorna. Jag har använt papper från Laura Ashley i rosa och grönt. Tim Holtz swirl och Inkidos fjäril är stämplade med Distressen Peeled Paint. En av Tim Holtz vackre texter gömmer sig bland swirlarna på sista sidan i kortet. Den söta trasdockan kommer från My heart stamps for you. och är färglagd med Peeled paint, Brushed cordoruoy och en rosa stämpeldyna från Bookia.

Jag bara älskar Quillade blommor! Bladen är utstansade med en stans från, tro det eller ej, Claes Ohlsson.


2 kommentarer:

  1. WOW such a beautiful card, gorgeous colours and details.
    Thanks for joining us at CYDA and good luck.
    Hugs Emma x
    www.craftyemmasstore.co.uk
    http://ceschallenges.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Wow, this is gorgeous. Love the flowers.

    Thanks for joining us this week at CYDA and good luck.

    Mel X

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!