onsdag 11 augusti 2010

Månadens utmaning!

Efter den bistra vinter som var har jag tagit många fina frostiga och snöiga bilder. Den här är tagen ett stenkast från vårt hus. Jag älskar ljuset, molnen och de frostiga träden i bilden. För att få känslan av frusenhet gjorde jag ett gäng handgjorda rosor i ett blågrönt Tim Holtzpapper som jag frostade med glasglitter. Pappret med hängande kvistar är ett Laura Ashley papper som redan har glitter på sig.


Närbilden visar mina rosor och de pärlor jag trätt på ståltråd och satt mellan dem. Bladen har jag klippt på frihand och distressat med Broken China.



1 kommentar:

  1. Brrrr! En vinter-LO mitt i sommaren!

    Men en underbar sådan, så fin i färgerna och vackert foto!

    Tack för att du deltar i Månadens Utmaning!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!