fredag 13 augusti 2010

En massa LO´s!

Den här veckan har det rasslat på bra med pysslet, tack vare regnet... I den här LO´n ville jag få fram känslan av strålande ljus, så jag lekte med Distresserna Fired Brick och Spiced Marmelade och en guldig acrylfärg. Våra småpojkar satt ofta i sitt fönster vid adventljusstaken men det var inte så lätt att hinna hämta kameran innan någon av dem hoppasde ner för att kolla vad jag höll på med. De är för söta när de sitter snälla och tittar ut, som små ljus!
Vackra vinterbilder har det blivit massor av i vinter. Dessa är inte de sista, vänta bara till jag kommer till de bilder som jag tog när vi kom hem efter sportlovet..... Jag älskar alfabetet i Jolly gift set, de är här utstansade i lite tjockare silvrigt papper. Bakgrundspappret har jag gjort stora snöflingor i Broken China med min svamp och sedan stöpplat silvriga snöstjärnor i hålet av en utstansad snöstjärna. Den stansen kommer från ett set av Fiskars stansar.

Här sitter jag 33 år gammal och ser ut som 95... Jag fick en julduk av mamma bara jag broderade den själv och det är en utmaning bara det! Den är inte klar.... Men de stunder som katten Sixten ville ligga i mitt knä var hur mysiga som hellst. Det blir kaminvarmt, därav min vackra ansiktsfärg!


Lagom till vinter OS i Canada fick vi vantar av min svägerska och hennes barn som bor i Toronto. De var ursnygga och supersköna! Charmsen kommer från nyckelringen som vi fick nästan ett år tidigare.



Här tar mina blanka foton slut. Tack Lina för tipset om framkallningen hos ICA foto. De korten blev sååååå mycket finare än de jag haft tidigare. Här har jag använt ett kul handgjort indisktpapper, som bland annat säljs hos Bokia, som bakgrund. Champagneglasen har jag själv ritat och klippt ut och målat med guldfärg. Återigen använde jag Jolly gift set bokstäverna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!