onsdag 3 augusti 2011

Pyssel hos mamma.

Hej där ute! Vi har bytt dator och när den gamla åkte ut så gjorde bildbehandlingsprogrammet det också... Så det har tagit lite tid att fixa ett nytt och sedan förstå det.
Nu är jag i alla fall igång igen. Det är så varmt här så det blir inte mycket pyssel gjort. Jag älskar att sola så nu är jag och pojkarna ute hela dagarna och bara njuter! Ja i alla fall jag, de har det lite jobbig med värmen. Vår så kallade utekatt vill inte gärna gå ut... Då är det roligt att ta fram bilderna från i höstas när jag var hemma hos mamma och hade med mig ett litet pyssel-kit för hon ville göra lite julkort och ett väskkort. Visst blev det fint!?
Jag har vittjat min skräppapperslåda och mixat hej vilt. Jag letade efter småbitar av det papper jag hade med mig och hittade ett par som finns på Lon. Dessutom hade jag kvar tre av de blommor som mamma satte på sitt väskkort, de sitter i hörnet av kortet på henne. Jag tror att det blir mer pyssel i höst om jag åker hem på höstlovet, jag kanske ska vara hockeypublik i Kungälv i stället när mannens systerson från kanada och hans nya lag från Olofström möter Kungälv. Kan vara roligt att se hur han klarar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!