fredag 12 augusti 2011

Mer höst!


Här kommer fler Lo´s gjorda med tidigare nänmda set med papper och dekorationer. Det här är två bilder tagna i Kungälv när vi fastnade i bilkö. Jag fotar ofta från bilen. Ibland blir det jätte fina bilder och bland blir det bara suddigt.


Här är min man och våra pojkar ute på promenad på gården. Sixten älskar att klättra i träd och Sigge balanserar runt gungorna.


Efter promenaden var de så leriga om tassarna så det fick bli lite bad. Efter badet är de gosigt att bli torkad och få ligga i famnen i handduken ett tag. Han spinner som värsta skogsmaskinen då!
Jag tyckte det blev lite väl mycket höst färger så här valde jag ett papper ur The pet stack och öste på med blommor från Prima och en gardenia som också smög sig in.


En förpackning från Prima och stans från Tonic studios fick var med i bakgrunden.


Lina knackade på en dag och frågade om jag ville gå med henne, pojkarna och en kompis till dem upp i skogen vi har precis intill. Självklart hängde jag på. Tur jag inte är med på bild, för jag är inte klädd som skogsmullarna i sällskapet... Yngsta sonen ville låna mammas vantar och det blev en söt bildserie.
Här har jag kagt till lite band och en plastremsa med ord som passar perfekt! 


När liten inte orkar stövla omkring längre rycker mamma ut. Så vackert!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga Lo:s,
    jätte mysiga!
    Tack för tipsen jag fick av dig,snällt av dig!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!