fredag 7 januari 2011

Utmaning från StickerCorner.com

Scrappa Loss har lagt ut en utmaning som sponsras av StickerCorner.com. Det enda man behöver göra är att använda deras stickers på något sätt. Kan tyckas lätt, men... Jag fick fundera ett tag. Stickersen var billiga så jag köpte lite olika, men jag föll mest för fåglarna. Jag hade tänkt kombinera dem med en bild på våra katter som älskar att titta på fåglar, både vid ett fönster och ute, men jag fick inte ihop det. Det blev så här i stället. De blå filtbokstäverna är också från StickerCorner.com. Jag plockade upp färgerna i min mammas mans tröja i både papprena ajg använde och i dekorationerna. Den lila blomman är Prima, de andra har jag virkat.
Fåglarna är ljuvliga! Det bästa är att jag har fler kvar! Håll utkik, det kommer mera.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla!!
    Du är väl för go, du är bara bäst på att få en att känna att man gjort något bra och fint!! Tack för alla dina HÄRLIGA BETYDELSEFULLA ord!!!

    Nu till din Lo....AMAZING!!!!! Jäklar i min låda vad du har utvecklats...jäsiken asså!!!
    Du har komponerat en Lo med stil och finess och jag hoppas bannemig att du tar hem det för det är du värg . Du har hoppat dinosauriekliv frammåt tycker jag!!!
    Stor kram från Uppsalabon!!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!