söndag 9 januari 2011

Lift- tävling hos Emmeli.

Att lifta någons LO eller kort är relativt nytt för mig. Jag har mest jobbat efter skisser, så jag kastar mig in! Det var svårt att välja bland alla Emmelis alster, men jag jobbar ofta efter less is more och det var den beskrivningen hon använde till denna LO. Det är Emmeli som inspirerat mig till att använda foton i mindre format än det traditionella också, så Emmeli se detta som en hyllning till dig och din förmåga att inspirera.
Fågeln och blommorna är chipboard figurer med dubbelhäftande tejp redan på, smart! Texterna kommer från The Pet Stack. I stället för att bara ha knapparna som de är eller trä tråd i dem, satte jag små klistermärken med katter på från SitckerCorner.com. Detta var en kul utmaning så jag ger mig nog ut på lift-jakt snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!