söndag 1 maj 2011

Priset i min utmaning.

När jag hade tänkt en stund så kom jag på att jag kunde ta kort med mobilen....
Så här kommer en bild på det man kan vinna om man mailar in en bild på ett alster som handlar om resa i någon form (läs nedan). Blommorna kommer från Prima som är en stor favorit hos mig. Bladen och alfabetet är från något som heter Recollections. Alfabetet har siffror och små bokstäver på baksidan och är glittrigt. Stämplarna är från Hampton art.
Om jag var otydlig innan så kommer jag att lotta en vinnare.

2 kommentarer:

  1. jooo, men det kan du ju göra :-)...

    oliver o resor... d kan ju bara inte gå fel... :-)

    här är länken till bidraget...

    tack för din uppsökande journalistik... ibland så glömmer jag bara av mig... :-)

    http://sarispyssligasida.blogspot.com/2011/05/sota-oliver-skall-ut-och-resa.html

    SvaraRadera
  2. Här kommer länken till mitt bidrag:
    http://tsambika.blogg.se/2011/may/lights-in-las-vegas.html

    Tack för en rolig tävling!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!