söndag 15 maj 2011

Oändligt kort.

En kollega till img ville ha ett kort till sin kusin. "Gör någon rolig vikning och dekorera med mycket detaljer" fick jag som önskemål. Jajjamän! tänkte jag och började söka på youtube. Jag hittade lite olika filmer på just detta oändliga kort. Det var jätte lätt att få ihop och tog en halv oändlighet att dekorera.

Första sidan:
Stämpeln med draken är en digital freebie från Dustin Pike, utskriven på akvarellpapper och färglagd med Distresser. Jag har shablonstöpplat in blomrankorna och fögylld dem med halvpärlor.

Andra sidan: 
Muffins stämpeln är från Phunny face. Stjärnan där givaren själv får skriva en hälsning är Inkido. Biljetterna är Tim Holtz stämplar och är menade att anknyta till kusinen bakgrund som modell och konstnär.

Tredje sidan:
 
Här fortsätter fototemat.

Fjärde sidan:
Här har jag avslutat med blommor från Prima, blad från Michaels och fjärilars stämplar från Inkido och Vilda. Min egen stämpel har jag lyckats glömma bort var jag betsällde.... Men fin är den!

Sedan är man tillbaka från början på kortet.

3 kommentarer:

  1. Tufft!
    Väldigt spännande kort,
    många detaljer att titta på.

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt! Är mitt uppe i projektet med ett sånt kort jag oxå! Det TAR tid :)
    Gillar även din snygga LO med turkosa fjärilar i inlägget ovan - skitsnyggt!
    Grattis till designeruppdraget!

    SvaraRadera
  3. Inget dåligt jobb du lagt ned på det kortet :-)....
    Fantastiskt kul att se :).

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!