onsdag 24 november 2010

Kort till brudparet/ A wedding card

Det här kortet ska en av mina kollegor få. Hon ska snart gifta sig. Jag har använt ett dubbelsidigt papper från Panduro. Stämpeln, liljona och de bulliga blommorna köpte jag på scrapp- loppisen i lördags. Pärlorna har jag satt ihop med ståltråd. Filthörnet kommer från Netto... Där kan man fynda pyssel emellanåt. De platta blommorna är Prima. Jag ville ha mycket blommor på så jag valde att bara ha med brudparets initialer i Tim Holtz Vintage market.

This card is for a coworker of mine who is abuot to get married.
Insidan är fylld av duvor. Just nu ligger det på jobbet och väntar på att bli fyllt med signaturer från alla kollegor. Jag hat inkat kanterna med Black sot distress ink.
The inside is filled with doves and it is just waiting to be fillde with signatures from all the other coworkers.
I´m entering this card at One Stitch At A Time.

6 kommentarer:

  1. Fabulous card !!!
    Thanks for joining us at OSAAT this week would love to see you next week too
    hugs
    laney

    SvaraRadera
  2. Love you bouquet.
    Thanks for joining us at OSAAT challenge this week.
    Best wishes, Sharon

    SvaraRadera
  3. Super sött camilla, hjärtat är sååå fint!! Lycka till i utmaningen!!
    kram Lina

    SvaraRadera
  4. Ååååh vilket vackert kort du gjort! Jättefint! :) Skrattade lite åt din kommentar i min blogg, jo jag är nog mest en snabbscrappare för tid det har jag inte mycket av. Samtidigt som jag vill göra välarbetade och roliga layouter så har jag inte ro att sitta och pilla för länge med varje layout så de tar inte så lång tid att göra för efter max en timme vill jag börja på något nytt projekt, oftast. :D Sen ibland så flödar kreativiteten medan andra gånger är det lite trögare. Tycker absolut att du ska testa mer färg. Akrylfärger och mister är verkligen superkul att leka med, samtidigt så är det ju lite mera meck och kladd med det, det värsta är väl att det tar tid att torka men då kan man ju alltid snabba på det med embossingfönen... Kram på dig! ♥

    SvaraRadera
  5. Nämen, ååååh, så trevligt... Jag kommer gärna!

    Kanske kan vi pyssla en sista gång, du o jag o Lina...

    O att få klappa på katter... Mmmmm

    SvaraRadera
  6. Absolutely beautiful - thanks for celebrating with us at OSAAT this week
    Hugs,
    Debbie x

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!