torsdag 4 november 2010

Flower power!

För att hitta ett passande kort till Kort o Manias utmaning fick jag har fuska lite....jag har några vinterfoton kvar i högen men jag kunde inte låta bli att ta fram det här underbara kortet på Sigge från i våras. Jag har några till med katter och vitsippor, de kommer senare. Jag har använt mig av ett blommigt papper som jag glömt var det kommer ifrån. Det är stansat i kanten med en blomstans från Creativ company. Alla dekorationsblommor och blad kommer från Prima utom minirosorna.

4 kommentarer:

  1. Kattebildet er morsomt, og koselig kort du har laget. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o mania.

    SvaraRadera
  2. Flott kort:)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvaraRadera
  3. Så nydelig kort. :) Herlig med et fotografi på forsiden. Takk for ditt bidrag til Kort 'o'Mania. Klem.

    SvaraRadera
  4. kjempe flott :D takk for at du deltar hos kort o mania! klem fra Linda S. L

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!