fredag 30 september 2011

Vinter?


Ja förra vintern.... Snabbscrapparen jobbar snabbt men inte så snabbt att jag är i fas i tid med layouter. Här kommer de sista bilderna från förra vintern i alla fall. Den här bilden fotade jag på väg hem från jobbet en dag när jag promenrade den sista biten hem från in kollega som bor på hållplatsen innan min. Jag tappade nästan hakan när jag såg att det var ett gäng hjärtan av is som hade formats på en samling kvistar som stack upp ur berget. Jag ville hålla LOn enkel för att kortet ska framträda.


Jag flyttade hit upp på vintern 2000/2001 och det som slog mig då var hur vackert det är längst med E45 när det bildas is på bergssluttningarna. Jag blir lika imponerad varje år.
 Jag hatar kyla men kan uppskatta det vackra i naturen.
Till vänster är det ett papper från BoBunny och till höger har jag lekt med skrylfärg och en snöflingestämpel på mörkblått cardstock.

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga vinterkort du och tagit och sedan förvandlat dom till vackra LOs
    Ha en trevlig helg.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina LO:n, naturen gör mycket vackert.
    Kul med texten runt hjärtat.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Så läckra vinterlo och visst är naturen underbar vilka former den kan skapa.
    Ha det gott....

    SvaraRadera
  4. först nu fick jag reda på vem som blev nols scrapdrottning... det var ju DU!
    Grattis, gumman!
    Det är du banne mig värd!!!

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt läckra foton och vinterlayouter!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!