söndag 18 september 2011

Nols scrapmara 10-11 september...

....var precis så magiskt underbar som jag trodde att den skulle bli.  Tack igen till alla deltagare och till alla "bakom kulisserna"! Här kommer det som jag lyckades knåpa ihop under helgen. Bilderna kommer i bokstavsordning efter hur det är sparade i datorn:


Som ni vet har jag tonvis med New York bilder så min plan var att beta av så mycket som möjligt. Här skulle man föla en skiss. Jag är supernöjd med LOn och jag vann på röstning, vilket för mig är den största äran man kan få!


Närbilder på djurlivet i parken...




Mitt i natten var det Haloween tema och skiss. Man kan inget annat än älska Dustin Pikes coola figurer. HAn har massa freebies, missa inte hans blogg!




En utmaning var höst, skiss , minst två Vilda stämplar och valfritt pappers alster. Jag valde att göra en låda. Vilda stämplarna är trädet och en texstämpel som jag har stämplat runt kanten på botten, det syns tyvärr inte på bilderna och lådan har fått ett nytt hem.



Den blev perfekt sot för en godispåse och ett presentkort på Bokia.


Även här finns en figur, ugglan, ritad av Dustin Pike.


Här är utmaningen julkort utan tomte. Jag älskar Magnoliorna! Biljetten är designad  av Miss cutiepie.  Hus- stämpeln kommer även till nytta när fler New Yorkbilder ska scrappas, massa hus bilder finns.


Här var utmaningen ett stileben med saker i rosa och turkost samt en bingo. Min rad var, gult, rund, siffror och spets. Jag tyckte det blev en fin hyllning till världens bästa godis!


Här är en bråkdel av alla mina husbilder. Utmaningen var kollage. Och det blev hus och vykort som tema på min LO.


Här skulle man producera ett alster med färgen orange, minst två stämplar, metaldekoration och en fågel som inte fick vara en stämpel.


Här skulle man ha blommor, knappar, snören och mist. Sigge + amaryllis= Siggeryllis.

Tita in hos LINA om du är nyfiken på vem som fick ta över titeln som Nols scrapqueen...

4 kommentarer:

  1. Grattis Scrapdrottningen! Du har gjort så många fina alster. Mina favoriter är Central Park, M & M World, "Hus-LO" och din altrade låda Höstmys.
    Tack för en supertrevlig helg med massa kreativitet! Ska se om jag snart kan få bloggat mina alster.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow såååå mycket fint du gjorde.

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket fint du bjuder på.

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!
    Men så mycket fint du har scrappat.
    Din LO har så härliga färger,
    drakarna är jättesöta och
    asken är helmysig :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!