lördag 16 oktober 2010

Mina vänner är också förälskade...

... i handväskkorten. Det här kortet är till en kollegas vän. De har känt varandra i många år.
Vännen är frisör så därför gick jag på starka färger. Pappret jag använde hade en vit baksida så jag distressade den med Dusty concord och stämplade med swirlen från Tim Holtz´urban chic. Inkidos mellan fjäril pryder meddelande rutan. Bladen och den ljuslila blomman är från prima. De andra är Reprint.
Körsbärsblomman har jag köpt på Tradera. Pärldekorationerna har jag gjort. Jag har mycker pärlor kvar från tiden då jag gjorde smycken.


Den här väskan är till en kollegas dotter som snart fyller 6 år. Hon är själv en pysslare. Ska bli spännande att se vad det blir av henne.

Insidan av pappret är läckert randigt i rosa och turkost.

Jag gillar verkligen min nya stämpel från Magnolia och den är lite lik Melina i frisyren så den fick vara med här. Jag övar mig på att färglägga och är långt ifrån nöjd men övning ger väl färdighet hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!