måndag 4 oktober 2010

Julkort vecka 40

I veckans julkort fick man ha ett fritt julmotiv. Man kanske inte direkt tänker jul när man ser Magnolias fina stämpel, men jag tänkte att man smyger mycket med gåvor innan jul och vem hade inte velat få ett helt fång av röda rosor? Jag får också känslan av att flickan visslar lite för sig själv där hon smyger. Därför valde jag notpapper som bakgrund. Hela bakgrunden är mistad med guldfärgad perfect pearl och vatten. Den lilla skylten kommer från ett av Graphic 45:s fantastiskt fina jul papper. Jag har färglagt motivet med distresser. Rosorna är sticklade med Christmas red.

5 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar om mitt rosa kort. Det är inte sålt än men jag ska se till att få bra betalt för det. Ska lämna med det på en julbasar och skriva en speciell text på att pengarna skänks till rosa bandet.
    Det var mysigt ditt´kort med tjejen. Jag ska också skicka iväg ett kort till utmaningen, har bara inte bestämt vilket jag ska ta än
    kram
    Monica

    SvaraRadera
  2. Visst passar tjejen till ett julkort - jättegulligt! Och det passar ju superbra med notpapper :)
    Gillar dina väskkort mycket! Måste testa det en dag!

    SvaraRadera
  3. Tjustigt Camilla...lite vintage feeling och visst visslar hon....bara det att man inte ser munnen!! Hihhihi

    Super gulliggt!
    kram Lina

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är jättefint

    SvaraRadera
  5. Åh vilket sött julkort! Jättesöt tilda oxå! Tack så mycket för din söta kommentar! ♥ Tycker absolut att du ska börja scrappa ett egoalbum! ;) Kram Em

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!