måndag 14 februari 2011

Mer från Skottorpsslott!

Jag hittade Websterpage pappret med granen på i fynd hyllan på Papeterie i Göteborg. Det är egentligen ett julpapper men jag ville åt granen med alla fjärilar i så jag klippte bort julblommorna och snöflingorna! Det är välä i och för sig ingen gran i kortet med ett stort träd och jag tycker att de två gör sig bra ihop. Så ut och leta i fynd hörnorna och gör något innovativt alla vänner! Det randiga pappret är baksidan på granpappret, det var inte särskilt juligt. Det gröna pappret i bakgrunden är Lady bug papper. Blommorna är Kort & Godt. Jag bara älskar bokstäverna från Prima och nu är vissa bkstäver slut. För att få till ett u klippte jag av botten på en 6:a. Blev en kul detalj tycker jag och siffror använder jag inte så ofta i mina titlar så det var win/ win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!