söndag 13 juni 2010

Månadens utmaning!

När jag såg de fina fotografierna tänkte jag på min svärmors underbara sommar rabatter hon har runt sitt hus och hur mycket våra katter tycker om att gå där och mysa. Ingen av dem har ännu ryckt eller grävt upp några blommor men Motivets underbara katt är bara så söt så den fick vara med. Bilderna gav stor sommarkänsla och sommaren för mig är olika gröna nyanser. Svärmor fyller år den 13 juli så då får hon kortet, därav texten. Blomrankorna är en lång QK som jag har delat på olika ställen. Fjärilarna är också QK. De quillade blommorna har jag gjort själv. Bakgrunden är shablonstämplad med svamp och stämpelfärg.

2 kommentarer:

  1. Your blog more interesting and beautiful.
    Visit: www.coisinhasdamarcelaparablog.blogspot.com.
    ALL FREE. They are backgrounds, banners, buttons, ... and more.

    PS: NEW BUTTONS FOR BLOGLOVIN!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du har kommit i gång och skickat i ett fint bidrag Camilla!! Hejja hejja!!!!
    Kom över i morgon efter jobbet så ska jag visa något!!
    kram Lina
    Hoppas helgn varit bra!!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!