söndag 6 maj 2012

Till en sportig man.

En av mina kollegor ville ha ett kort till sin pappa som fyllde 60 den 30/4 (samma dag som Kungen så det skulle inte finnas med, lite tjatigt). Han är tydligen en riktig friskus: springer, cyklar, åker Vasalopp och annat jag blir trött av bara av att tänka på det... Därför kunde jag inte motstå att använda denna underbara stämpel från Art Impressions. En del av hans fritids intressen fick sticka fram i bakgrunden i stället. Han gillade att resa och spela musik också (elbas om jag inte minns fel).

Insidan är enkelt dekorerad med prickigt papper och notpapper.

3 kommentarer:

  1. Mysig blogg med massa gulliga kort! önskar jag var lika pysslig :D

    SvaraRadera
  2. Superfint kort och så häftig stämpel!!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Vilkt fint kort du gjort, och stämpeln är såååå skön!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!