lördag 19 maj 2012

Bandana på LO!

Nu bloggar jag inte krolologiskt men jag måste få visa! Jag tyckte det var så roligt att skapa med bandana tekniken så jag ville prova det på en LO. Min man och jag var i Danmark förra året på semester och få inföll vår bröllopsdag. Vi letade efter en restaurang för att fira. De var fullt på ett par ställen. Vi hittade detta köpcentrum och de hade Jensens biffhus och ledig plats! Bilderna från utsidan blev extremt tråkiga så de passade perfekt mot en färgglad bakgrund!


Jag bestämde först var korten skulle vara. Sedan stämplade jag med svart färg och använde korten som guide. Jag har använt stämplar från Tim Holtz, Prima, Reprint och en prick jag fått av söta Lina. Sedan gick jag lös med distresser. Jag ringade in 7:an i Tim Holtz stämpeln med en ring eftersom detta var vår 7:de bröllopsdag. Alfabetet är mitt älskade Magnolia.
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Sååå snyggt!
    Jag måste verkligen också pröva den där tekniken. Så härliga färger.
    Passade jättebra att använda det på Lo också. :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!