onsdag 8 december 2010

Mys i trädgården.

Här kommer en till jätte härlig skiss från Scrappa Loss. Denna gången följer vi Rosemaries skiss och lägger till silver detaljer. Jag arbetar lite bakvänt.....på sommaren är det bilder med snö och på vintern blir det bilder med grönt gräs och härligt solsken! Det kan bero på att jag tar så mycket kort att jag inte hinner med... Här har jag i alla fall frossat i favoritfärgen grönt! Silver detaljerna finns i banden under min mans ben. Som egentligen inte är några band utan dubbelhäftande tejp som jag strött små, små silver kulor över.
Det finns också silver vid blommorna. Bakom blommorna har jag stämplat text med en silvrig stämpeldyna. På blommorna har jag klottrat med silver penna och silverpaljetter är fastsatta lite här och var.

Bladen är utstansade i ett silvrigt papper. Tack för ännu en härlig skiss. Jag ser framemot nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!