torsdag 30 september 2010

Jag är förälskad....

i handväskekorten! Här har jag gjort ett till en riktig fixar tjej som ska flytta och börja på ett nytt jobb. Hon plockar svamp varje år med min vän Anna, därav färgvalet. Jag satte en säkerhetsnål som stängnings anordning eftersom Lotta som ska få kortet är händig och kan fixa det mesta från att byta däck till att fixa en antennkabel. De små rosorna är handgjorda.
Insidan är dekorerad med olika mönster papper i narurfärger. Ramstäpeln kommer från Panduro.

Tim Holtz stämpeln är embossad med vintage embossingpulver och var tänkt till framsidan men den skymdes för mycket av locket så den fick bli baksida i stället.


1 kommentar:

  1. Äääääsch!!!! Detta har jag ju glömt att testa!!! Nu har jag glömt var jag gjort av mallen med.... får lusläsa bloggen din, och testa detta, helt klart! Dom ser sååå läckra ut!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!