söndag 12 september 2010

Ett väskkort till.

Har en känsla av att jag kommer att få göra fler av dessa underbart söta väskor. Har fått ett par intresenter på jobbet. Denna väska har jag gjort till en kollegas svägerska på hennes 35 års dag. Tävlar samtidigt i Kort o Manias födelsedagskorts tävlig!
Insidan är dekorerad med blommor, swirlar och fjärilar.


De stora blommorna är Primas och de små rosorna är handquillade av mig själv. Den lilla fjärils stämpeln fick jag i min goodiebag på Nolträffen och kommer från Vilda stamps.
Mina alster från träffen får komma med tiden har inte ens hunnit fota dem än....

8 kommentarer:

  1. wow! så stiligt veskekort du har laget.
    tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår
    klem fra Benedicte
    DT- Kort o mania

    SvaraRadera
  2. Sååå underbar!!! måste teta att göra en sån snart!

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla!
    Visst har jag en jätteduktig dotter!

    SvaraRadera
  4. Dette var virkelig en lekker brett! Tenker mottaker ble veldig glad for denne vesken :-)
    Nydelige farger.
    Takk for at du er med på bursdagsfeiringen vår.
    Klem Guro
    DT KortOMania

    SvaraRadera
  5. du e la för go... ingen skugga över mig... :-)... o solen skiner... kan det bli bättre... o när du känner för att byta maskin - så rekommenderar jag verkligen biggan... eller kanske timpans elektroniska - men problemet är ju att den inte funkar i våra uttag - så den får vi nog vänta lääääänge på.. o dessutom är den ju mycket mycket dyrare också... :.)

    SvaraRadera
  6. kjempe flott! nydelige farger :D
    takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår!
    klem fra Linda S. L
    DT - Kort O Mania

    SvaraRadera
  7. Men SÅ gulligt litet väskkort! Urfint! Underbara färger - skirt!
    Här behövs ingen annan present - det räcker med detta fina kort!
    Älskar även dina egengjorda blommor! Ska skära till lite restbitar ngn dag o lägga brevid mig och se om jag kan få gjort ngt vid tv:n utefter dina instruktioner innan jag glömmer ;)

    SvaraRadera
  8. Hej Camilla!

    Vilken söt väska den kommer bli upskattad vill jag lova!Ljuvliga färger!
    Tusen tack för dina värmande ord, du är för gullig! Jag är som en urvriden trasa och naggad i kanterna. Eva är verkligen jätte sjuk och det gör mig så ont. Vi är hemma vid en sväng men åker förmodligen upp igen.
    Stor Kram Lina

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!