tisdag 10 april 2012

Mer NY..


Andra dagen på Manhattan började tidigt med frukost i lobbyn. Vårt lilla hotell hade ingen matsal, men bara man får lite mat i magen så är det bra. Vi bestämde oss för att köpa biljetter till turistbussen som man kan hoppa på och gå av på vid deras speciella busshållplatser när man vill. Vi hade en hållplats tunt hörnet av hotellet så det var super!


Tidigt morgon och inte så varmt. För att visa hur bussen ser ut valde jag att använda ett foto som rent kronologiskt kom efter ett par timmar, men vad gör det. Empire state building och posthuset imponerade. Det lilla kuvetet med en räkning i hittade jag i lågprisladan i Boarp på Hallandsåsen norr om Båstad. Texten med alla stationer syftar egentligen till tunnelbanan, men.... den är från ett ark som jag köpte på Michaels. Bradsen är Bo Bunny, tror jag.

1 kommentar:

  1. Så fint du har scrappat, imponerande att få in så många kort på en layout! Så härligt att få resa till new york dessutom!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!