söndag 4 december 2011

Scrapträff i Sävedalen

Den 19 november var jag på Scrap o Hobbys egen träff i Folketshus i Sävedalen. Det var inspirarande och väldigt kul! Här kommer mina alster från den dagen:


På namnskylten skulle man använda wellpapptagen, 4 olika papper, 3 blommor, 2 matalldekorationer och spets.


Julkort i bara vitt. Tack Lena, Petra och Louise för att ni hjälpte mig fixa snöstjärnor.


Julgrans dekoration.


Kort med annorlunda vikning (heter den svängkort?)...men minst en uggla, något orange och åt det juliga hållet.




Gör det själv.


Följa en skiss och leka loss med distress stain. Tack för lånet ni som jag glömt namnet på. Jag har den vita och lånade de två andra, är sugen på fler, det blev kul effekter när de blandade sig.


Ett lagerskort. En svår stil att bemästra, mer träning krävs....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!