söndag 16 maj 2010

Till en 20 åring.

Det här kortet var riktigt roligt att göra! Emily är ett stor Sex pistols fan och är väldigt punkig. Leoparden är hennes favoritdjur, hon gillar också ormar och skorpioner. För att få ihop alla dessa element i kortet fick jag stjäla bilder från nätet...fy på mig. Skorpionen har jag "duttat" men Distress black sot, i en schablon som jag skurit ut med skalpell. De vita pappersblommorna är sotade med samma färg och den finns också på de rivna kanterna i mitten.
Emilys mamma såg dopkortet jag gjorde tidigare i veckan och tyckte att Shakesperes citat även passade hennes dotter så jag stämplade det på insidan (tack Lina att jag fick låna den igen).

2 kommentarer:

  1. Detta är bara såå coolt till en väldigt cool person...mkt passande!! Duktiga du!!!
    Kram Lina

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!