onsdag 24 november 2010

Blå jul/ Blue christmas

Wild Orchid Challange utmanar med blå jul och det passar mig perfekt! Jag har redan gjort en hel del blå julkort eftersom jag älskar blått och tycker att blått och vitt ger en vintrig känsla. Jag var på scrapp-loppmarknad i lördags i Göteborg, då köpte jag den söta lilla Magnolia ängeln. Hon är färglagd med distresser.

Wild Orchid Challenge challenges with Blue Christmas and it suits me perfectly! I have already done a lot of blue Christmas cards because I love blue and think that blue and white gives a wintry feel. I whent to a secoand-hand scrapp market last Saturday in Gothenburg, where I bought the cute little Magnolia angel stamp. She is colored with distress ink.
Jag satte henne på några blommor för att få känslan av att hon sitter på ett moln. Snöflingan är en Martha Stewart punch som jag fick låna av min söta granne Lina.
I put her on a few flowers to get the feeling that she is sitting on a cloud. The snowflake is a Martha Stewart punch that I borrowed from my dear neighbor Lina

1 kommentar:

  1. Ljuvligt vintrigt och jag ser att du lagt manken till med ljussättningen!! Hejja hejja!!!
    kram och tack för igår!!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!