lördag 18 september 2010

Dags för utmaningar!

Den största utmaningen var att göra ett kort till en person man inte hyser så varma känslor för... De andra utmaningarna jag kombinerade den utmaningen var Craft your days aways utmaning Autumn doodle och Wild Orchid Challenges Pins and pearls.
Jag har använt ett Werbsters page papper i bakgrunden och delar ur ett set jag vann på Nolträffen. Jag vet inte vad det heter men det är fullt av höstiga papper och dekorationer. CYDAs instruktioner var att använda höstensfärger och doddla, skriva för hand eller göra fusk söm. Jag har gjort de två sistnämnda. Pärlor och nålar var enkelt att klämma in. Jag bara älskar Primas lövnålar! Katten är en dies från QK. Textstämpeln är från Tim Holtz och passar bra i det här fallet eftersom mottagaren till kortet har sin man sjuk i cancer. Jag hittar av någon anledning inte min transparanta stämpeldyna så jag tog min svarta och embossade vintagepulver över. Det fick det svarta att framträda med en glittrig ton.

6 kommentarer:

  1. Tack för den snälla kommentaren på min blogg, stjärnorna kommer från You Do, dom har så mycket fina knappar.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Beautiful card love that little cat and your sentiment is so thoughtful. Thanks for playing along this time.
    Carol Ann xx

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort du har gjort gillar alla blommor och blad på sidan av kortet och lilla kissen. Jättefint

    SvaraRadera
  4. Hei :) Så flott kort du har laget :) Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

    SvaraRadera
  5. Wonderful pretty card thanks for joining CYDA Autumn Doodles Challenge

    SvaraRadera
  6. A wonderful card I love the papers and the wonderful LO.

    Thank you for joining us for our latest challenge over at CYDA.

    Hugs

    Joanne xx

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar, jag blir så glad!